مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-24سياسي

سخنگوی سپاه: امنیت کشور تأمین و شرایط برای پیشرفت فراهم است


سخنگوی سپاه دفاع مقدس را پیشران تولید قدرت و ظرفیت پیشرفت برای کشور توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی توانست تهدید جنگ تحمیلی را به فرصتی برای توانمندسازی میهن اسلامی تبدیل کند.

- سخنگوی سپاه دفاع مقدس را پیشران تولید قدرت و ظرفیت پیشرفت برای کشور توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی توانست تهدید جنگ تحمیلی را به فرصتی برای توانمندسازی میهن اسلامی تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در یادواره شهدای روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه استان مازندران با بیان این که دفاع مقدس به فرهنگ عاشورایی عینیت بخشید ، اظهار کرد : شهیدان مفاهیمی که از متن فرهنگ اهل بیت و قرآن کریم آمده است را زنده، انقلاب را بالنده و به الگویی الهام بخش تبدیل کرده اند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی با هدف شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبان حزب بعث قرار گرفته بودند ، افزود: آن ها تمام تلاش خود را کردند تا انقلاب اسلامی را متوقف و بخشی از کشور را تجزیه کنند، اما شکست خوردند و به سرنوشت خفت باری دچار شدند.

صدام و حامیانش از نگاه خود بهترین زمان را برای جنگ علیه میهن اسلامی انتخاب کرده بودند؛ زیرا صدام در اوج قدرت و انقلاب اسلامی، انقلابی نوپا بود، اما آن ها در محاسبات خود رابطه مردم با رهبری انقلاب را محاسبه نکرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: امنیت کشور تأمین و شرایط برای پیشرفت فراهم است

سخنگوی سپاه: امنیت کشور تأمین و شرایط برای پیشرفت فراهم است