مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-07اقتصادي

سودای سفر ارزان خارجی ایرانی ها با رفتن به وان ترکیه


اگر 20میلیون تومان پول داشته باشید، ترجیح می دهید با پرواز خود را به یکی از شهرهای داخلی برسانید و اقامت خوبی را تجربه کنید، یا از مرز زمینی به شهری خارجی بروید و چندان هم راحت نباشید؟! - گروه گردشگری خبرگزاری فارس؛ نعیمه موحد: چندین سال است سفر به کشورهای همسایه به قصد سیاحت و خرید، در بین ایرانی ها معمول شده است.

ترکیه یکی از مقاصد پرطرفدار است تا جایی که در سال گذشه حدود 2میلیون ایرانی به ترکیه سفر کردند و ایرانی ها در رتبه پنجم گردشگران خارجی این کشور قرار گرفتند.

استانبول و آنتالیا شهرهای موردعلاقه ایرانی ها برای سفر به ترکیه است اگرچه تورهای ارزان قیمت زیادی این روزها برای سفر به استانبول و آنتالیا، دو شهر موردعلاقه ایرانی ها وجود دارد اما برای برخی سفر به این کشورهای همسایه به نوعی نمایش ثروت و رفاه تبدیل شده است.

بسیاری از ایرانی ها با خرید تورهای ارزان قیمت راهی کشورهای همسایه می شوند، درحالی که بسیاری از مقاصد گردشگری داخلی هنوز برای آنها ناشناخته است.

یکی از شهرهای ترکیه که این روزها به مقصد اقتصادی ایرانی ها تبدیل شده، شهر وان است.

ایرانی ها از طریق مرز رازی به صورت زمینی می توانند خود را به وان برسانند و همین زمینی بودن و به صرفه بودن باعث شده ایرانی های زیادی در این فصل سال با خودروی شخصی خود تا مرز رازی برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای سفر ارزان خارجی ایرانی ها با رفتن به وان ترکیه

سودای سفر ارزان خارجی ایرانی ها با رفتن به وان ترکیه