مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-24اقتصادي

پرداخت طلب 45 هزار میلیاردی گندم کاران تا 15 مهر


ما از ابتدای خرید تضمینی تا به الان ارزش گندم های خریداری شده 155 هزار میلیارد تومان است که از این مقدار 110 هزار میلیارد تومانش پرداخت شده و مابقی آن تا الان پرداخت نشده که به هر حال مجموعه سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد تلاش های خودشان را دارند انجام می دهد.

- مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت:از ابتدای خرید تضمینی تاکنون ارزش گندم های خریداری شده 155 هزار میلیارد تومان است که از این مقدار 110 هزار میلیارد تومانش پرداخت شده و مابقی آن تا نیمه مهرماه پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سهراب سهرابی مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی، سعدالله منصوری مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی حضوری و مؤدیان کارشناس اقتصاد کشاورزی هم به صورت اینترنتی در برنامه میز اقتصاد به سوالات در باره دستاورد های سال زراعی گذشته و همچنین برنامه های خود در سال زراعی جدید پاسخ دادند.

مجری: برنامه در ابتدای این برنامه آماری از وضعیت تولید محصولات اساسی کشاورزی در سال های گذشته و مقایسه آن با تولید این محصولات در سال زراعی که به خودکفایی در تولید گندم نان منجر شد ارائه کرد که بیانگر این نکته بود که با وجود ثابت بودن سطح زیر کشت، اما میزان تولید و خرید تضمینی گندم افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت طلب 45 هزار میلیاردی گندم کاران تا 15 مهر

پرداخت طلب 45 هزار میلیاردی گندم کاران تا 15 مهر