مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-11سياسي

اعلام برنامه های مورد افتتاح گراش در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد


فرماندار گراش از میزبانی این شهرستان از دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار گراش از میزبانی این شهرستان از دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود طاهرزاده امروز، 19 مهرماه با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس به تشریح برنامه های این شهرستان در این سفر پرداخت و گفت: در سفر مشاور رییس جمهور به شهرستان پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغالزایی موسسه خیریه صولت عنیبه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان با زیربنای 2 هزار و 600 متر مربع به بهره برداری می رسد.

وی با یادآوری اینکه اعتبارات ساخت این موسسه به همت خیرین تامین شده است، افزود: در دولت سیزدهم گام های موثری برای توسعه گراش برداشته شده است.

طاهرزاده تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم با ادوار گذشته قابل ملاحظه نیست به طوری که در دوسال گذشته بیش از 150 پروژه با اعتباری افزون بر 400 میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی شده است محل صرف اعتبارات از منابع دولتی و بعضا مشارکت خیرین و نیکوکاران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های مورد افتتاح گراش در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد

اعلام برنامه های مورد افتتاح گراش در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد