مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-17سياسي

برخی از خوابگاه های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند


امام جمعه همدان با بیان اینکه متأسفانه برخی از خوابگاه های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند و باید برای آن تدبیری اندیشید، مطرح کرد: دسترسی به خوابگاه مناسب و دارا بودن حداقل امکانات رفاهی یکی از نیازهای مهم برای دانشجویان است.

- آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 25 مهر در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه ریحانه 2 دانشگاه علوم پزشکی همدان، به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و مقاومت و مقابله مردم فلسطین اشاره و اظهار کرد: 700 کودک فلسطینی در جنایات این چند روزه به شهادت رسیدند که در هیچ قاعده ای از کنوانسیون های حقوق بشر و قواعد حقوق بین الملل جایگاهی ندارد اما حمایتی از این مظلومیت در سطح جهانی صورت نمی گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت فراهم سازی زیرساخت ها در عرصه های تربیتی، مطرح کرد: متأسفانه یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم و باعث عقیم ماندن برخی فعالیت های فرهنگی و تربیتی شده، نبود زیرساخت های مناسب در مراکز آموزشی و فرهنگی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب در عرصه زیرساخت ها، احداث چنین مجموعه هایی است، افزود: باید از همه دست اندرکاران طراحی تا ساخت و همراهی های مدیران در این مجموعه تقدیر کرد و می توان گفت یکی از بهترین خوابگاه ها، این خوابگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از خوابگاه های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند

برخی از خوابگاه های دانشجویی شرایط مناسبی ندارند