مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-21سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی، باعث همگرایی جوامع اسلامی شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گناباد گفت: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام برهان باقری با اشاره به اینکه تبیین تاریخ قوم بنی اسراییل در قرآن فقط یک قصه نیست، اظهار کرد: داستان های  قرآن کریم مملو از  درس و عبرت برای همه است و ای کاش غاصبان صهیونیسم از تاریخ این قوم و فراعنه عبرت بگیرند.

وی تصریح کرد: فرصت خداوند متعال به ستمگران حد و اندازه ای دارد و اگر  ظلم ظالمان ادامه یابد مهلت خداوند به آنان نیز به  پایان خواهد رسید.

باقری سران رژیم صهیونیستی وآمریکا  را فراعنه زمان خواند و گفت: آنها اعلان کرده اند  که غزه را با خاک یکسان می کنیم، فرعون هم همچنین ادعایی را در دوران حاکمیت خود علیه پیامبر زمان خود و یاران او عنوان کرد و پروردگار هم به او فرصت داد اما متاسفانه از این فرصت عبرت نگرفت و خشم پروردگار عالمیان را برانگیخت.

حجت الاسلام برهان باقری با تاکید بر اینکه عنایات و امدادهای غیبی تا کنون همراه ملت ایران بوده و هست، تصریح کرد: امروز هم عنایات الهی متوجه جبهه مقاومت است اما همه اذعان دارند جنایات بی سابقه رژیم کودک کش اسراییل جریان های اسلامی را کنار هم جمع کرد و اتحاد مسلمانان به نفع مردم غزه را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی، باعث همگرایی جوامع اسلامی شد

جنایات رژیم صهیونیستی، باعث همگرایی جوامع اسلامی شد