مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:552023-09-27سياسي

به مشکلات سربازان رسیدگی شود


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت، بر ضرورت رسیدگی به مشکلات سربازان تأکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت، بر ضرورت رسیدگی به مشکلات سربازان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کوروش سالمی امروز، 5 مهرماه در مراسم گرامیداشت روز سرباز در شیراز با بیان اینکه سربازان سرمایه های با ارزشی هستند که باید به مشکلات آنان رسیدگی شود، گفت: به سربازان به چشم برادرانی نگاه می کنیم که در کنار ما وظیفه سنگین تأمین امنیت را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارزش ها و دستاوردهای آن دوران باید به صورت ویژه و گسترده در جامعه تبیین شود.

سالمی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تکیه بر خودباوری و قدرت ایمان توانستند رشادت ها و جانفشانی های زیادی از خود نشان دهند تا دشمنان نتوانند یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به تسخیر خود در آورند.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی با شیوه های مختلفی از جمله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی می کنند بنیان خانواده ها را متزلزل و به تبع آن به آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند ولی با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مشکلات سربازان رسیدگی شود

به مشکلات سربازان رسیدگی شود