مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:272023-10-08اقتصادي

غایبان بزرگ افتتاحیه های پیش رو


تنها چند روز تا ورود هیئت دولت به فارس باقی مانده است، طبق اعلام استانداری فارس در این سفر 43 پروژه به بهره برداری می رسد.

بررسی این طرح ها نشان می دهد که گرچه با توجه به بودجه عمرانی استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طبق اعلام استانداری فارس در سفر آتی هیئت دولت به استان فارس 42 طرح جمعا به ارزش 70 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

سازمان صمت استان فارس 14 طرح راه و شهرسازی فارس 8 طرح، جهادکشاورزی استان 7 طرح، شهرداری شیراز 4 طرح، آب منطقه ای و دو دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و فسا هر کدام 2طرح، دانشگاه شیراز، ورزش و جوانان، توزیع استان، آبفا فارس و همچنین وزارت نفت هر کدام یک طرح برای افتتاح ارائه کرده اند که از  این  تعداد 9 پروژه از مصوبات سفر نخست است که اکنون افتتاح می شود.

ابر پروژه ها بزرگترین طرح این سفر که به دست رییس جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه شیراز _ اصفهان است که پس از گذراندن چالش ها و اما و اگر های بسیار سرانجام با تایید معاون اجرایی رییس جمهور در صدر افتتاحیه ها قرار گرفت.

آزاد راه شیراز اصفهان طولانی ترین خط آزادراهی کشور است که پس از 12 سال به بهره برداری می رسد و تا سالها کشور پروژه جاده ای با این وسعت و عظمت نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غایبان بزرگ افتتاحیه های پیش رو

غایبان بزرگ افتتاحیه های پیش رو