مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-22سياسي

پاکستان 18 سال است ساترا دارد


رییس ساترا و سفیر ایران در پاکستان با هدف بررسی ظرفیت های مشترک همکاری بین ساترا و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان دیدار کردند.

- رییس ساترا و سفیر ایران در پاکستان با هدف بررسی ظرفیت های مشترک همکاری بین ساترا و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، جلسه دیدار سعید مقیسه رییس ساترا و رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان با بررسی ظرفیت های مشترک همکاری بین ساترا و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان برگزار شد.

در این نشست محسن قائمی نسب قائم مقام، محمد حسام پور معاون پایش و نظارت و حسن صفرعلی مدیر تعاملات بین المللی ساترا، عباس محمدنژاد مدیرکل بین الملل سازمان صداوسیما و گلریز کارشناس سیاسی و مسئول رسانه ای سفارت ایران در پاکستان نیز حضور داشتند.

35 شبکه فعال در پاکستان با 20 زبان در ابتدا رضا امیری مقدم، سفیر ایران در پاکستان ضمن یادآوری به ریشه های تاریخی و فرهنگی مشترک با اشاره به علاقه زیاد مردم پاکستان به ایران، امام و انقلاب اسلامی گفت: این علاقه بی بدیل و ظرفیتی بسیار مهم در توسعه روابط دو طرف تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان 18 سال است ساترا دارد

پاکستان 18 سال است ساترا دارد