مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:062023-10-11بين الملل

وزیر اول اسکاتلند به دلیل گیر افتادن والدین همسرش خواستار آتش بس در غزه شد


وزیر اول اسکاتلند از وزیر خارجه بریتانیا خواست به دلیل گیر افتادن والدین همسرش در نوار غزه خواستار آتش بس در اراضی اشغالی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمزه یوسف ، وزیر اول اسکاتلند در مصاحبه ای گفت، والدین نادیا نخلا ، همسر او که فلسطینی است چند روز پیش برای دیدار با اقوام خود به نوار غزه سفر کردند و در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین در آنجا گرفتار شده و نمی توانند خارج شوند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، حمزه یوسف روز سه شنبه نامه ای برای جیمز کلورلی ، وزیر خارجه انگلیس نوشته و از او خواست با استفاده از روابط دولت متبوعش با رژیم صهیونیستی خواستار برقراری آتش بس در اراضی اشغالی و اجازه دادن به خروج غیرنظامیان از نوار غزه شود.

وزیر اول اسکاتلند با وجود داشتن همسر فلسطینی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، از در حمایت از دشمن صهیونیستی برآمده و جنبش حماس را گروه تروریستی و حملات نیروهای مقاومت علیه صهیونیستها را نامشروع و غیرقابل توجیه خواند.

در حالی که سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای تصمیم رژیم صهیونیستی برای حصر کامل غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی را مصداق تنبیه جمعی و جنایت جنگی توصیف کرد، وزیر اول اسکاتلند مدعی شد: به عنوان دوست نزدیک و متحد اسراییل، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اول اسکاتلند به دلیل گیر افتادن والدین همسرش خواستار آتش بس در غزه شد

وزیر اول اسکاتلند به دلیل گیر افتادن والدین همسرش خواستار آتش بس در غزه شد