مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:202023-09-27بين الملل

تنش در روابط تل آویو-مسکو بالا گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آی 24، تنش در روابط روسیه و رژیم صهیونیستی بالا گرفته است، تا آنجا که «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد از حمایت رژیم اسراییل از امنیت نیروگاه و تأسیسات هسته ای اوکراین، - روسیه با اشاره به هولوکاست، اقدامات رژیم اسراییل را به دلیل ارسال کمک های هسته ای به اوکراین محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آی 24، تنش در روابط روسیه و رژیم صهیونیستی بالا گرفته است، تا آنجا که ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد از حمایت رژیم اسراییل از امنیت نیروگاه و تأسیسات هسته ای اوکراین، موضوع هولوکاست را به مقامات تل آویو یادآوری کرد.

در رویارویی دیپلماتیک اخیر، روابط روسیه و رژیم صهیونیستی با چالش مواجه شده و مسکو طرف مقابل، یعنی تل آویو را متهم کرده است که به اوکراین در حفاظت از نیروگاه های هسته ای خود کمک می کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پیامی در تلگرام، خشم خود را از نزدیکی تل آویو به کیف ابراز کرد و گفت که اسراییل با جمعیت قابل توجه یهودی خود به طور غیرمستقیم از رژیمی حمایت می کند که به عاملان هولوکاست ادای احترام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در روابط تل آویو-مسکو بالا گرفت

تنش در روابط تل آویو-مسکو بالا گرفت