مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-18اقتصادي

پلمب 52 آسانسور عمومی و دولتی در استان مرکزی


مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: در حوزه تاییدیه آسانسور، 1747 بازرسی انجام شده و امسال 52 آسانسور عمومی و دولتی در سطح استان پلمب شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: در حوزه تاییدیه آسانسور، 1747 بازرسی انجام شده و امسال 52 آسانسور عمومی و دولتی در سطح استان پلمب شده است.

سعید میرنظامی 27 مهر در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به شعار امسال استاندارد مردمی، اطمینان بخش کیفیت و امیدآفرین اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم امیدآفرینی است که سازمان در برش سازمانی و در وظایف خود باید در زمینه امیدافرینی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در رابطه با طلا و انگ فلزات گرانبها افزود: از مهر سال گذشته تا امسال، ابطال یک فقره کد شناسایی طلا، صدور سه فقره کد شناسایی طلا، ارسال نامه اخطار به تمامی واحدهای مشمول دریافت کد شناسایی، پلمب یک واحد تولیدکننده مصنوعات طلا بدلیل عدم دریافت کد شناسایی طلا و معرفی آن به مراجع قضایی و بازرسی از واحدهای تولیدکننده مشمول دریافت کد شناسایی طلا صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی ادامه داد: همچنین 48 بازرسی از واحدهای صنفی طلا و جواهر و 24 مورد نمونه برداری از واحدهای صنفی انجام شده که 13 فقره عدم انطباق حاصل از صدور نتایج آزمون وجود داشته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 52 آسانسور عمومی و دولتی در استان مرکزی

پلمب 52 آسانسور عمومی و دولتی در استان مرکزی