مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-11اقتصادي

راه‎اندازی سامانه ای برای تقویت نظارت و کنترل بازارهای میوه و تره بار یزد


سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: در راستای ساماندهی بازارهای میوه و تره بار و در جهت اعمال قیمت و کنترل بازار میوه، - ایسنا/یزد سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: در راستای ساماندهی بازارهای میوه و تره بار و در جهت اعمال قیمت و کنترل بازار میوه، سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد راه اندازی شد.

علیرضا سرسنگی با بیان این که سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار تاکنون در شش بازارچه قابلیت استفاده و بهره برداری را دارد، هدف از اجرای این سامانه را مدیریت یکپارچه در عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی در بازارهای تحت مدیریت شهرداری یزد عنوان کرد.

وی ادامه داد: کنترل بازار، تقویت نظارت بر قیمت ها و میزان عرضه محصولات، بروز رسانی شیوه عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی بر مبنای تحقق خدمات دولت الکترونیک در این زمینه و بهبود کیفیت میوه و فرآورده های کشاورزی در شهر یزد پس از تثبیت قیمت ها، از جمله نتایج اجرای این طرح است.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری همچنین از دیگر اهداف اجرای این سامانه را کمک به شناسایی کمی و کیفی وضعیت بازار میوه و فرآورده های کشاورزی شهر یزد با هدف دستیابی به اطلاعات بازار عرضه و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه‎اندازی سامانه ای برای تقویت نظارت و کنترل بازارهای میوه و تره بار یزد

راه‎اندازی سامانه ای برای تقویت نظارت و کنترل بازارهای میوه و تره بار یزد