مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-07اقتصادي

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 240 واحد تولیدی راکد در استان با همت تیم اقتصادی دولت در این خطه از ایران اسلامی به چرخه تولید بازگشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: 240 واحد تولیدی راکد در استان با همت تیم اقتصادی دولت در این خطه از ایران اسلامی به چرخه تولید بازگشته است.

جواد کرمی 15 مهرماه در آیین بهره برداری از فاز اول یک واحد نشاسته صنایع تبدیلی در شهرستان نقده که مناسبت روز ملی روستا و عشایر انجام گرفت، افزود: ریل گذاری و آماده سازی زیرساخت ها برای فعالان اقتصادی در استان انجام می شود تا آنان بدون دغدغه بتوانند در این مسیر به تولید و خدمت بپردازند.

وی با بیان اینکه توجه به دیپلماسی فعال اقتصادی بیانگر تلاش مستمر دولت و استاندار آذربایجان غربی در بهبود روند کسب و کار و معیشت مردم منطقه است، اضافه کرد: تفاهم نامه های خوبی با استان های مرزی ترکیه و عراق در این زمینه منعقد شده است و براساس این تفاهم نامه ها در قالب فعالیت های اقتصادی و گردشگری تعاملات مطلوبی رقم خواهد خورد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در بهار سال آتی نشست استانداران جنوب شرقی ترکیه در ارومیه در راستای تفاهم نامه های منعقد شده برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است

240 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه فعالیت بازگشته است