مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-01اقتصادي

رقع تصرف 118 هکتار از زمین های دولتی سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود 118 هکتار از زمین های دولتی در 6 ماهه نخست سالجاری در این استان خبر داد و گفت: ارزش این اقدامات 10 هزار میلیارد ریال است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود 118 هکتار از زمین های دولتی در 6 ماهه نخست سالجاری در این استان خبر داد و گفت: ارزش این اقدامات 10 هزار میلیارد ریال است.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با انجام فعالیت های شبانه روزی توسط گشت حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و با هماهنگی نهادهای قضایی در این مدت 31 مورد اقدام برای مبارزه با زمین خواری در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره کل انجام شد که نتیجه آن رفع تصرف بی سابقه حدود 118 هکتار بود.

وی اقدامات موثر و ارزشمند معاونت حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان را در کنار هوشیاری و تلاش یگان حفاظت اراضی را عامل موفقیت و اهرمی پیش برنده در مسیر مبارزه با زمین خواری عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه ای، نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقع تصرف 118 هکتار از زمین های دولتی سیستان و بلوچستان

رقع تصرف 118 هکتار از زمین های دولتی سیستان و بلوچستان