مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:512023-10-20سياسي

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امدادگران گلستانی، قبل از نماز جمعه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد انسانی اسراییل در مصلی وحدت گرگان تجمع کردند.

در این تجمع، بسیاری از پزشکان و پرستاران داوطلب از جمعیت هلال احمر استان گلستان برای اعزام به غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین ثبت نام کردند.

قاسم غریب آبادی نیز در در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بی رحمانه به مردم فلسطین حمله کرده و عده زیادی از زنان و کودکان بیگناه و بی دفاع را مجروح و شهید می کند.

وی تصریح کرد: این رژیم غاصب و سفاک به قدری قسی القلب شده که به بیمارستان غزه حمله کرد و هزاران نفر از کادر درمانی، بیماران، زنان و کودکان بی دفاع را شهید کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به سکوت کشورهای اروپایی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دولت های این کشورها سکوت کرده و به جای اینکه به حقایق جنایات رژیم غاصب پی برده و آن را محکوم کنند با سفرهای گاه و بیگاه خود، از این رژیم غاصب و جنایت کار حمایت می کنند.

  وی ادامه داد: حمله وحشیانه به یک مرکز درمانی و یا بیمارستان، غیرانسانی و غیرمنصفانه و نشان دهنده ذات حیوانیت این رژیم غاصب است و ما این عمل جنایتکارانه را بشدت محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه