مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-08سياسي

پل روگذر بلوار رحمت تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی پروژه روگذر بلوار رحمت از اواخر سال گذشته آغاز شد که با پیش بینی های انجام شده ایت پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- محمد امین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، در ارتباط با پل روگذر بلوار رحمت که در حال اجراست اظهار داشت: این تقاطع یکی از تقاطع هایی است که جزء طرح تفصیلی شهر شیراز و مصوبه طرح جامع شیراز است که در سال 1401 مراحل آن در شورای اسلامی شهر شیراز و کمیسیون شورای ترافیک شیراز مصوب شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه نیز اواخر سال گذشته آغاز شد، در طی این مدت وظیفه داشتیم تجهیز کارگاه کنیم و قسمتی از فعالیت ها در حال اجرا است.

معاون عمرانی شهرداری شیراز در ارتباط با شرایط فعلی پروژه عنوان کرد: در قسمتی از پروژه اجرای شمع ها ، پای شمع ها و اجرای ستون در این پل روگذری که از قائم به سمت احمدی نو می رود آغاز شده و همچنین فعالیت هایی هم در سمت خیابان احمدی نو از جمله اجرای شمع ها آغاز شده است.

امین با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه در مرحله ای است که دارای پیشرفت قابل توجه است، اظهار داشت: این پروژه برای کاهش ترافیک بسیار تاثیر گذار است و با وجود این تقاطع پیش بینی می شود شاهد قابل توجه کاهش ترافیک در این محور باشیم ، این تقاطع به سمت کمربندی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل روگذر بلوار رحمت تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد

پل روگذر بلوار رحمت تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد