مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-04سياسي

ارائه خدمات رایگان به دامداران ایلامی در قالب اردوهای جهادی


از جمله مهم ترین برنامه های هفته دامپزشکی می توان به ارائه خدمات رایگان به دامداران در قالب اردوهای جهادی اشاره کرد.

- یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی ایلام، ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای گرامیداشت هفته دامپزشکی برنامه های متخلفی در سطح استان ایلام اجرا خواهد شد.

وی افزود: از جمله مهم ترین این برنامه ها می توان به ارائه خدمات رایگان به دامداران مناطق مختلف استان در قالب اردوهای جهادی اشاره کرد.

  مدیرکل دامپزشکی استان ایلام ادامه داد: همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

احمدی خاطرنشان کرد: در راستای تشریح اقدامات و فعالیت های این اداره کل در سال جاری حضور در صدا و سیما مرکز استان و نشست خبری با اصحاب رسانه انجام خواهد گرفت.

    این مقام مسئول تصریح کرد: جهت تجدید میثاق با شهدای گرانقدر نیز آیین غبارروبی مزار شهدا در هفته دامپزشکی در مزار شهدای گمنام شهر ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، دامپزشکی شاخه ای از پزشکی است که به شناخت، پیش گیری، تشخیص و درمان آسیب ها و بیماری های جانوران با تمرکز ویژه بر بیماری های مشترک بین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به دامداران ایلامی در قالب اردوهای جهادی

ارائه خدمات رایگان به دامداران ایلامی در قالب اردوهای جهادی