مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:212023-10-22پزشكي

معلمی که پزشک شد تا بیشتر در خدمت مردم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پزشکی شغل مهم و شریفی است و آنچه اهمیت آن را بیشتر می کند این است که با هدف خدمت، کمک به مردم و جامعه وارد این حرفه متعهدانه شد.

  پزشکان در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با دانش خود به بیماران کمک کنند و باعث بهبود یا پیشگیری از بیماری های خطرناک شوند.

  دکتر عبدالرسول طالعی یکی از جراحان موفق شیرازی است که در روزگاران قدیم معلم بوده اما بخاطر خدمت بیشتر به مردم به سمت پزشکی می آید و دینش را به مردم ادا می کند.

  این پزشک موفق در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: عبدالرسول طالعی متولد 1329 در شهر  لار هستم.

  از آموزش معلمی تا تحصیل فلوشیپ در دانشگاه مک گیل کانادا  او از مدارک و سوابق تحصیلی اش سخن گفت و بیان کرد: دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه را در لار گذراندم و دو سال در دانش سرای مقدماتی بندرعباس بودم  و پس از گذراندن آن دوره به مدت یک سال معلم ابتدایی در شهر لار بودم، بعد از آن دوره  در کنکور سراسری شرکت کردم و دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه فردوسی مشهد گذراندم، پس از 4 سال خدمت به عنوان پزشک عمومی در شهر لار در دانشگاه شیراز دوره تخصص جراحی را گذراندم و به مدت یکسال نیز دوره تخصصی جراحی سرطان را در دانشگاه مک گیل کانادا گذراندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که پزشک شد تا بیشتر در خدمت مردم باشد

معلمی که پزشک شد تا بیشتر در خدمت مردم باشد