مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-29اقتصادي

نصب 6 هزار تابلوی الزامی در راه های زنجان


رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در 6 ماهه گذشته از سال، 6 هزار عدد تابلوی الزامی در راه های استان زنجان تهیه و نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود قاسمی رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه تابلوهای نصب شده در راستای ارتقای ایمنی راه ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات در راه ها نصب می شوند، اظهار کرد: انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، برای حفظ سلامتی خود و سایر ترددکنندگان در جاده به علائم نصب شده توجه کنند.

  رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: در مدت یاد شده 500 متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی تعمیر، اصلاح و نصب شده است.

وی مجموع اعتبار تخصیص یافته برای ارتقای ایمنی راه ها در استان را 18 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار 6 هزار عدد تابلوی الزامی تهیه و نصب شده است.

  قاسمی ادامه داد: همچنین نصب علائم و تابلو های هشداردهنده در محور های مواصلاتی یکی از وظایف این اداره بوده که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه تابلو های اخطاری راهنمایی و رانندگی و صفحه گاردریل، به سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 6 هزار تابلوی الزامی در راه های زنجان

نصب 6 هزار تابلوی الزامی در راه های زنجان