مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-27بين الملل

«مالی» هم گم و گور شد، اما غربگرایان دست از تحریف برنمی دارند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیش از این برخی رسانه های غربگرا ضمن فضاسازی هایی مدعی شده بودند رابرت مالی در اثر فشار کاسبان تحریم در ایران، - مالی هم گم و گور شد، اما غربگرایان دست از تحریف برنمی دارند مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی، دروغ پراکنی نشریات غربگرا برای سفید نمایی چهره رابرت مالی را تکرار کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیش از این برخی رسانه های غربگرا ضمن فضاسازی هایی مدعی شده بودند رابرت مالی در اثر فشار کاسبان تحریم در ایران، از تیم مذاکراتی آمریکا برکنار شده تا برجام پا نگیرد.

در این زمینه تیتر برخی رسانه ها ظرف یکی دو ماه گذشته را مرور کنید: - غائب بزرگ مذاکرات (روزنامه سازندگی) - روزنامه سازندگی: چه کسی مالی را فروخت؟ روزنامه سازندگی به بررسی نقش کاسبان تحریم و افراطیون داخلی و خارجی در برهم خوردن مذاکرات ایران و آمریکا پرداخته است.

آیا رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران اطلاعات مذاکرات و نتایج را از پیش در اختیار تهران قرار می داد؟ - روزنامه هم میهن: دست های پنهان در حذف دیپلمات خبرآنلاین: گِرا از داخل ایران برای برهم زدن مذاکرات/ ابعاد تازه از برکناری راب مالی خبرآنلاین به این فضا سازی بسنده نکرده و گفت و گویی را هم با مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی ترتیب دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مالی» هم گم و گور شد، اما غربگرایان دست از تحریف برنمی دارند

«مالی» هم گم و گور شد، اما غربگرایان دست از تحریف برنمی دارند