مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-10اقتصادي

خودروی قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان به مقصد نرسید


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف خودرو سواری بنز اس 550 گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 150 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف خودرو سواری بنز اس 550 گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 150 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری بنز گذرموقت مظنون به قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان زنجان - تبریز خودروی بنز اشاره شده را پس از رؤیت با علائم هشداردهنده و دستور ایست متوقف کردند.

این مسئول ادامه داد: خودروی فوق بلافاصله به مقر انتظامی استان ارسال شده و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و خودروی بنز مکشوفه نیز تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان به مقصد نرسید

خودروی قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان به مقصد نرسید