مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-11سياسي

اولتیماتوم رادان به قاچاقچیان / قدرت پوشالی از تعدی به مظلوم خوشحال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در آیین رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) که به مناسبت هفته انتظامی در آب های خلیج فارس در استان هرمزگان برگزار شد، - فرمانده فراجا تاکید کرد که سال 1402 سالی سخت برای قاچاقچیان در خشکی و دریا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در آیین رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) که به مناسبت هفته انتظامی در آب های خلیج فارس در استان هرمزگان برگزار شد، گفت: هیچ وقت فراموش نمی کنیم دشمنی را که هواپیمای مسافربری بی دفاع را در آسمان خلیج فارس سرنگون کرد و تعداد زیادی را به شهادت رساند و از قِبَل این فتح الفتوح پوشالی همدیگر را در آغوش گرفتند.

این اقتدار پوشالی دشمن را نشان می دهد.

دیری نمی گذرد که این دشمن پوشالی با همه تجهیزات و همه یگان هایی که مدعی بود از این یگان پرآموزش تر، تخصصی تر، حرفه ای تر و چابک تر و چالاک تر ندارد توسط رزمندگان سپاه پاسداران کشورمان در دریا از ترس به گریه می افتد، این قدرت پوشالی است؛ قدرتی که از تعدی به مظلوم خوشحال می شود و در مقابله نیز زود تسلیم می شود.

وی ادامه داد: این در واقع اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را نشان می دهد، اقتداری که وقتی ناوی از ناوهای دشمن قصد حرکت به سمت آب های سرزمینی کشورمان می کند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم رادان به قاچاقچیان / قدرت پوشالی از تعدی به مظلوم خوشحال می شود

اولتیماتوم رادان به قاچاقچیان / قدرت پوشالی از تعدی به مظلوم خوشحال می شود