مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-26بين الملل

کاریکاتور «نیویورکر» از رقابت مقامات سالخورده آمریکا


کاریکاتوریست و تصویرگر سرشناس کانادایی-آمریکایی، تصویری از رهبران سالخورده آمریکایی از جمله میچ مک کانل، جو بایدن و دونالد ترامپ را به تصویر کشیده که برای رسیدن به جایگاه و موقعیت با یکدیگر رقابت می کنند.

- کاریکاتوریست و تصویرگر سرشناس کانادایی-آمریکایی، تصویری از رهبران سالخورده آمریکایی از جمله میچ مک کانل، جو بایدن و دونالد ترامپ را به تصویر کشیده که برای رسیدن به جایگاه و موقعیت با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه نیویورکر با انتشار تصویری از کاریکاتور بری بلیت کاریکاتوریست و تصویرگر کانادایی-آمریکایی نوشته است: آیا ایالات متحده - که مدت ها تصور می شد سرزمین شروع های جدید است - در خطر تبدیل شدن به یک حکومت سالخوردگان تصلبی (اسکلروتیک) است؟ همچنین دیوید رمنیک سردبیر نیویورکر در اکتبر 2023 در مطلبی نوشت: در یک جامعه رو به زوال، تصاویر رهبری سالخورده می تواند یک حس عمومی از پژمردگی و زوال را تجسم بخشد.

حال یک کابوس اجتماعی، به رویاپردازی این کاریکاتوریست تبدیل شده است.

برای جلد این شماره نیویورکر، بری بلیت طنز و پوچ بودن کار سیاستمدارانی در سنین بالا را به تصویر می کشد که در حال حاضر برای تصدی پست های برتر در آمریکا رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتور «نیویورکر» از رقابت مقامات سالخورده آمریکا

کاریکاتور «نیویورکر» از رقابت مقامات سالخورده آمریکا