مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-12حوادث

کلاهبرداری 250 میلیاردی نافرجام در الیگودرز


فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف 250 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان الیگودرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، سردار یحیی الهی در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: در پی مراجعه 3 شهروند الیگودرزی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با ترفند انجام معاملات تجاری با سود مشارکتی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه مطلع شدند که متهم با ترفندهای خاص با شکات تماس می گیرد و پس از طرح دوستی و جلب اعتماد آنان، مبلغ 250 میلیارد ریال از این 3 شهروند کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی 2 کلاهبردار را در شهرستان الیگودرز شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

الهی در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که پلیس با اشراف اطلاعاتی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد، به افراد ناشناس اعتماد نکنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 250 میلیاردی نافرجام در الیگودرز

کلاهبرداری 250 میلیاردی نافرجام در الیگودرز