مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 23:022023-10-15اقتصادي

340 هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران در دست اقدام است


سهم استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن حدود 500 هزار واحد است و از این سهم، 340 هزار واحد در دست اقدام است که 41 هزار واحد آن در حوزه بازآفرینی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای مسکن و همچنین ستاد بازآفرینی شهری استان تهران اظهار کرد: جلسه امروز شورای مسکن به صورت دوره ای برای رسیدن به وضعیت مطلوب مورد انتظار برگزار می شود.

  وی ادامه داد: سهم استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن حدود 500 هزار واحد است، البته تعداد متقاضیان یک میلیون نفر است و از این سهم، 340 هزار واحد در دست اقدام است که 41 هزار واحد آن در حوزه بازآفرینی می باشد.

استاندار تهران با تاکید بر فرمانداران و شهرداران جهت نوسازی بافت های فرسوده عنوان کرد: در طرح نهضت ملی از لحاظ برنامه و سقف عقب ماندگی نداریم، اما استان تهران در کلیات امر با یک سری محدودیت ها به لحاظ کمبود زمین و شیب تند منحنی اراضی شمالی استان و همچنین کاربری ها در بخش جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب مواجه است.

  فخاری سپس گفت: عمدتا این کاربری ها، کشاورزی است که به دلایلی چون فقدان منابع آبی و حتی تفکیک اراضی به قطعات کوچک تر، قابلیت لازم را برای کشاورزی ندارند و باید در تصمیمات مناسب و جدید در بارگذاری های آتی در سطح استان تهران در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران در دست اقدام است

340 هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران در دست اقدام است