مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-02اقتصادي

مطالبات گندم کاران تا آخر مهر ماه پرداخت می شود


مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل از پرداخت مطالبات گندم کاران این استان تا آخر مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرید گندم از 16 خردادماه شروع شده و تاکنون 273 هزار و 800 تن گندم به ارزش 41 هزار و هفت میلیارد ریال از گندم کاران استان خریداری شده است.

وی افزود: همچنین بالغ بر 27 هزار و 10 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران این استان پرداخت شده و بقیه مطالبات هم تا پایان مهرماه به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل   بیان کرد: کشاورزانی که تا پنجم تیرماه گندم خود را ضمن ثبت در سامانه تحویل مراکز خرید داده اند، بهای گندم خود را با قیمت 105 هزار ریال دریافت کردند و ما به تفاوت آن را هم به زودی دریافت خواهند کرد.

نوبخت با اشاره به وقوع خشکسالی در استان طی سال های اخیر گفت: اردبیل در زمان ترسالی در تولید گندم جزو سه استان برتر کشور بوده است ولی به علت خشکسالی این جایگاه به رتبه نهم کشوری تنزل پیدا کرده است.

گفتنی است، استان اردبیل یکی از مناطق مستعد کشاورزی در سطح کشور بوده که به دلیل آب و هوای مناسب و بهره مندی از خاک حاصل خیز سالانه 4 و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و باغی در این استان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندم کاران تا آخر مهر ماه پرداخت می شود

مطالبات گندم کاران تا آخر مهر ماه پرداخت می شود