مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-03اقتصادي

بردسکن، ظرفیت بالقوه گردشگری


بردسکن دارای جاذبه های مهم گردشگری است و ظرفیت های بالقوه ای را در خود جای داده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن به مناسبت هفته جهانی جهانگردی و گردشگری اظهارکرد: شهرستان بردسکن دارای تنوع اقلیمی و جاذبه های مهم گردشگری است که ظرفیت های بالقوه ای را در خود جای داده است .

وی گفت: توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان یکی از الزاماتی است که باید تلاش بیشتری در جهت شناسایی اولویت ها تجهیز زیرساخت ها و توسعه امکانات در جهت جذب گردشگران صورت گیرد.

  فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه دراین شهرستان 270 اماکن تاریخی وگردشگری در حوزه های تاریخی  وگردشگری طبیعی ومعنوی  وجود دارد، افزود: رونق صنعت گردشگری موجب رشد و رونق تولید و اشتغال می شود، از این رو لازم است فرایند جذب سرمایه گذار در این حوزه تسهیل شود.

  وی در ادامه پیرامون برخی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای فراهم سازی امکانات لازم جهت حضور گردشگر در شهرستان گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های گردشگری بیشماری است که در معرفی آن کم تلاش شده و لازم است برای پیشرفت در صنعت گردشگری، هماهنگی و تعامل دستگاه های متولی بیشتر شود و میتوان برای ماندگاری گردشگران برنامه های هدفمند را پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردسکن، ظرفیت بالقوه گردشگری

بردسکن، ظرفیت بالقوه گردشگری