مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-23اقتصادي

تشکیل 80 فقره پرونده تخلف در ارتباط با تخلفات بازار لوازم تحریر در خراسان شمالی


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خراسان شمالی گفت: 80 فقره پرونده تخلف در ارتباط با تخلفات بازار لوازم تحریر و نوشت افزار در این استان تشکیل شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خراسان شمالی گفت: 80 فقره پرونده تخلف در ارتباط با تخلفات بازار لوازم تحریر و نوشت افزار در این استان تشکیل شده است.

علی وفاخواه در گفت و گو با ایسنا از تشدید نظارت ها بر بازار عرضه لوازم التحریر و نوشت افزار در سراسر استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد که از نیمه دوم شهریور آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت و طی این مدت از 652مورد بازرسی 80فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، افزود: افزایش تقاضا برای خرید نوشت افزار در روزهای اخیر سبب شده تا بازرسان صمت به صورت ویژه نظارت بر بازار عرضه محصولات پیش نیاز سال تحصیلی را در دستور کار قرار دهند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خراسان شمالی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس و نوشت افزار در سراسر استان با حضور بازرسان در قالب گشت های انفرادی و گروهی مشترک انجام می شود، بیان کرد: دستگاه های ذی ربط مانند اصناف و اتحادیه ها نیز در این بازرسی ها حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 80 فقره پرونده تخلف در ارتباط با تخلفات بازار لوازم تحریر در خراسان شمالی

تشکیل 80 فقره پرونده تخلف در ارتباط با تخلفات بازار لوازم تحریر در خراسان شمالی