مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-26اقتصادي

گوشت بدون برچسب، مشخصات و مهر دامپزشکی نخرید


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز از ثبت 894 مورد غیر بهداشتی در بازدیدهای انجام شده شش ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز از ثبت 894 مورد غیر بهداشتی در بازدیدهای انجام شده شش ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

سید محسن ابوترابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان شهریور، در مجموع 894 مورد غیر بهداشتی از سوی کارشناسان اداره کل دامپزشکی البرز ثبت شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حدود هشت میلیون و 666 هزارو 131 قطعه طیور در کشتارگاه طیور، 87 هزار و 556 رأس دام سنگین و سبک در کشتارگاه های دام استان کشتار و پس از طی فرایند نظارت بهداشتی دامپزشکی وارد چرخه مصرف شده است.

ابوترابی گفت: تاکنون 51 هزارو 477 بازدید صورت گرفته که در این بازدیدها فقط 894 مورد تخلف بهداشتی مشاهده شده است.

وی گفت: در این مدت مجموع فرآورده های خام دامی ضبط شده 166 هزار و 146 کیلوگرم و مجموع فرآورده های معدوم شده هم 25 هزار 954 کیلوگرم بود که در این خصوص 245 مورد پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ابوترابی گفت: به شهروندان توصیه می شود در هنگام خرید فرآورده های خام دامی به برچسب مشخصات (تاریخ تولید و انقضاء) و مهر دامپزشکی دقت کنند و هر گونه تخلف بهداشتی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت بدون برچسب، مشخصات و مهر دامپزشکی نخرید

گوشت بدون برچسب، مشخصات و مهر دامپزشکی نخرید