مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-18سياسي

استاد دانشگاه آزاد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک نسل کشی است


استاد دانشگاه آزاد اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نسل کشی دانست و از دادگاه کیفری بین المللی لاهه خواست که به جنایات اسراییل رسیدگی کنند.

- رضا رسولی استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آنچه در غزه اتفاق افتاده است، یک نسل کشی است و نهاد های بین المللی به خصوص دادگاه کیفری بین المللی لاهه باید به جنایات اسراییل رسیدگی کنند.

وی افزود: در این عرصه مطالبه گری مردم جهان، حق طلبان و کسانی که خودشان را طرفدار حق و سلامت انسانی می دانند و به خصوص چهره های دانشگاهی و اساتید حقوق باید به میدان بیایند و مجازات اسراییل را مطالبه کنند، گذشته از مجازات بحث پیش بینی تدابیر است برای اینکه این جنایات دیگر در هیچ کجای جهان، به خصوص فلسطین مظلوم اتفاق نیفتد.

*  اسراییل باید به سزای عمل خودش برسد  رسولی گفت: در واقع اسراییل باید به سزای عمل جنایت کارانه خودش برسد و هر جنایت کاری در سراسر جهان باید از ظلم در حق مردمان مظلوم، مردمان و بچه هایی که به خاک و خون می کشد، بترسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شب گذشته رژیم جنایتکار صهیونیستی با بمباران بیمارستانی در غزه موجب شهادت جمع زیادی از مجروحان و مردمی که به بیمارستان پناه برده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه آزاد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک نسل کشی است

استاد دانشگاه آزاد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک نسل کشی است