مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-15فرهنگي

نمایش نقاشی های دیجیتال در نگارخانه صفوی


نقاشی دیجیتال، هنری است که این روزها علاقه مندان بسیاری را جذب کرده و جاذبه این هنر مدرن از درهم آمیختگی انسان مدرن و بهره گیری از توسعه تکنولوژی حاصل شده است.

- ایسنا/اصفهان نقاشی دیجیتال، هنری است که این روزها علاقه مندان بسیاری را جذب کرده و جاذبه این هنر مدرن از درهم آمیختگی انسان مدرن و بهره گیری از توسعه تکنولوژی حاصل شده است.

علی لک، هنرمند و برگزارکننده نمایشگاه نقاشی دیجیتال به ایسنا گفت: سبک آثار این نمایشگاه، نقاشی دیجیتال است که این سبک نقاشی همچون سبک سنتی با متریال هایی مانند بوم و رنگ سروکار ندارد، بلکه بر پَد دیجیتالی و با قلم UV ترسیم می شود.

نقاشی ها پس از طراحی دیجیتالی بر متریال کاغذ چاپ و در نمایشگاه عرضه شده است.

او که از دوران نوجوانی در هنرستان هنرهای زیبای به هنر نقاشی پرداخته بود و اینک از کشور مهاجرت کرده است، افزود: من ارادت خاصی به اصفهان داشتم و به همین علت تصمیم گرفتم برگزاری نمایشگاه هایم را از اصفهان آغاز کنم و بعد آنها را در شهرهایی همچون تهران ادامه دهم.

این هنرمند با اشاره به اینکه حدود یک سال برای طراحی آثار و برگزاری نمایشگاه نقاشی دیجیتالِ خود زمان صرف کرده است، افزود: برای این نمایشگاه، 18 اثر، انتخاب و در نمایشگاه ارائه شد که ابعاد آنها 60 سانتی متر است؛ ضن اینکه باید توجه داشت که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نقاشی های دیجیتال در نگارخانه صفوی

نمایش نقاشی های دیجیتال در نگارخانه صفوی