مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:302023-09-30اقتصادي

اختصاص بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار برای کنترل آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار به طرح های کنترل آسیب های اجتماعی اختصاص یافت که سهم شهرداری بیرجند هشت میلیارد و 590 میلیون ریال بوده و برای پارک بانوان هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار به طرح های کنترل آسیب های اجتماعی اختصاص یافت که سهم شهرداری بیرجند هشت میلیارد و 590 میلیون ریال بوده و برای پارک بانوان هزینه شده است.

علیرضا صفری، امروز شنبه 8 مهر در نشست خبری اظهار کرد: 43 سهمیه جدید در رشته های مختلف مهندسی راه و ساختمان، حسابداری و کارشناس حقوقی است که آزمون متمرکز آن همزمان با چهار استان دیگر از سوی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آخرین استخدامی شهرداری های استان سال 98 برگزار شد که با توجه به اینکه تعدادی از نیروها بازنشسته شده اند تقویت منابع انسانی شهرداری ها ضروری است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش می شود قبل از پایان سال جاری افراد گزینش شده وارد بدنه شهرداری ‎ها شوند، گفت: 10 نفر از این استخدام ها سهمیه شهرداری بیرجند است که به طور کامل به آتش نشانی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار برای کنترل آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی

اختصاص بیش از 36 میلیارد ریال اعتبار برای کنترل آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی