مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-01اقتصادي

مسئول نمایندگی سایپا در رفسنجان به پرداخت 40 میلیارد تومان به مشتریان محکوم شد


رییس دادگستری رفسنجان در تشریح پرونده کثیرالشاکی مربوط به شرکت خودروسازی سایپا در این شهرستان گفت: در حال حاضر مسئول متخلف  نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه بیش از 40 میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده و با توجه به .

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری رفسنجان در تشریح پرونده کثیرالشاکی مربوط به شرکت خودروسازی سایپا در این شهرستان گفت: در حال حاضر مسئول متخلف  نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه بیش از 40 میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده و با توجه به اینکه تاکنون نیز اقدامی برای پرداخت خسارت و بدهی به مشتریان نداشته، در زندان بسر می برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.

حسین رمضانی زاده هشتم مهرماه در همایش روسا و دادستان های سراسر استان کرمان که به میزبانی رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: این پرونده قریب به 500 نفر شاکی دارد و متاسفانه کوتاهی شرکت خودروسازی سایپا در نظارت بر نمایندگی های سطح شهرستان، باعث بروز تخلفات گسترده در این نمایندگی شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی پیگیر پرونده مربوطه و احقاق حقوق از دست رفته مردم است.

رمضانی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول نمایندگی سایپا در رفسنجان به پرداخت 40 میلیارد تومان به مشتریان محکوم شد

مسئول نمایندگی سایپا در رفسنجان به پرداخت 40 میلیارد تومان به مشتریان محکوم شد