مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-15اجتماعي

نابینایان پایتخت تور گردشگری می روند


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری ده ها عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن 23 مهر ماه روز جهانی عصای سفید برای افراد دارای معلولیت بینایی در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید صاحب با اشاره به اینکه هم اینک بیش از 11 هزار فرد دارای معلولیت بینایی در شهرپارای پرونده در بهزیستی هستند، افزود:  بخشی از این افراد با عضویت در کانون معلولان شهر تهران از خدمات ارایه شده در کانون استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: ایجاد زمینه های حضور و مشارکت اجتماعی گروه های دارای معلولیت یکی از رویکردها و برنامه های مدیریت شهری برای در دسترس قرار دادن خدمات و امکانات شهری برای همه گروه های جمعیتی و سنی پایتخت است و از این رو، مناسب سازی معابر و اماکن برای استفاده افراد دارای معلولیت بینایی و دیگر معلولیت ها در دستور کار شهرداری تهران قرار داد.

صاحب به برنامه های پیش بینی شده برای افراد دارای معلولیت بینایی و کم بینایی در روز جهانی عصای سفید اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان با عنوان ایمنی عصای سفید  با همکاری انجمن نابینایان و نیز اجرای مراسم دورهمی اعضای کانون محله های شهر با عنوان تهران، شهری با فرصت های برابر برای تبیین نیازها و توانمندی های افراد دارای معلولیت بینایی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابینایان پایتخت تور گردشگری می روند

نابینایان پایتخت تور گردشگری می روند