مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:252023-09-28ورزشي

شهدا الگو و افتخار واقعی جامعه هستند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا انسان هایی قابل افتخار و الگوی واقعی جامعه و کسانی هستند که به شکل گمنام در بین مردم زندگی می کردند و در دوران زندگی هم حیات فداکارانه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در یادواره شهدای شهر سفید شهر آران و بیدگل گفت: در دنیای امروزی که بازار سلبریتی و صنعت شهرت گرم است، بعضی افراد با استفاده از این صنعت، پیش چشم ما بزرگ جلوه داده شده اند.

وی افزود: هرچند ممکن است آن افراد قابلیت هایی در حوزه های هنر، ورزش و اقتصاد داشته باشند، تبلیغ پیرامون این افراد و نشان دادن تجملات بی حد و حصر زندگی آنها ممکن است نگاه افرادی را جذب کند، اما این افراد نمونه واقعی قابل افتخار نیستند.

معاون رییس جمهور اظهار کرد: هر نقطه از کشور ما از یک شهید والامقام عزت گرفته و امام خمینی (ره) فرمودند که مردم باید بدانند به چه کسی افتخار کنند.

رییس بنیاد شهید خاطر نشان ساخت: عموم مردم بعد از سال های متمادی به یاد شهدا هستند و همیشه آنها را قهرمانان خود می دانند، شهدا همواره مستحق یاد و پاسداشت هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: خداوند به شهدا عظمت داده چون آنها حجت بر ما و نمونه ای از زندگی ما هستند و انتظار شهیدان از ما زندگی خداپسندانه و دوری از مادیات و خواهش های دنیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا الگو و افتخار واقعی جامعه هستند

شهدا الگو و افتخار واقعی جامعه هستند