مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-12سياسي

کانون بازنشستگان دانشگاه پیام نور کشور تاسیس می شود


مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه پیام نوراستان کرمان با حضور، مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور کشور، فاطمه معین الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان و سایر مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

- مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه پیام نوراستان کرمان با حضور، مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور کشور، فاطمه معین الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان و سایر مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

در این مراسم فاطمه رضایی مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور کشور، وجود مزار مطهر حاج قاسم در کرمان را یک نعمت الهی و نقطه اتصال به وادی عرفان و شهادت دانست و گفت: برای حاج قاسم القاب زیادی گفته شده، ولی آنچه بیش از همه قابل تامل است، سردار دل ها بودن این شهید عزیز است که دل های مشتاقان به شهید و شهادت را به از اقصی نقاط جهان به کرمان می کشاند و از فیوضات معنوی لبریز می سازد.

او با اشاره به پیشتاز بودن استان کرمان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی، پیشنهاد تاسیس کانون بازنشستگان دانشگاه را ارائه کرد و گفت: تاسیس این کانون می تواند، منشاء خدمات رفاهی و اجتماعی زیادی به عزیزان بازنشسته باشد و همه گونه حمایتی از سوی مدیران سازمان از این امر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون بازنشستگان دانشگاه پیام نور کشور تاسیس می شود

کانون بازنشستگان دانشگاه پیام نور کشور تاسیس می شود