مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:162023-10-17اجتماعي

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی


حضور مسئولان استانی در روستاهای بهرام بیگی چندین مصوبه برای رفع مشکلات این منطقه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، بخشدار پاتاوه در سفر به همراه مدیران به روستاهای بهرام بیگی خبر از تصویب چندین مصوبه داد.

صفادوست بخشدار پاتاوه در گفت وگو  باخبرنگار فارس گفت: روستای بهرام بیگی درفاصله ده کیلومتری شهر پاتاوه به دلیل وجود آبشار زیبای بهرام بیگی یکی از جاذبه های گردشگری و جذب توریست در استان است که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه زیبا مسافرت می کنند.

وی گفت: اما متاسفانه نبود امکانات بهداشتی، عدم روشنایی، عدم راه ارتباطی مناسب معضلات و مشکلات زیادی را برای هموطنان و گردشگران ایجاد کرده است لذا از مدیران شهرستانی و استانی طی دو مرحله دعوت کردیم اما متاسفانه بنا بدلایلی این مهم محقق نشد.

بخشدار پاتاوه اظهار داشت: پس از رایزنی های مختلف توانستیم موافقت مدیران را بگیریم تا اینکه در روز دوشنبه 24 مهرماه  با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری، انصاری معاون شرکت توزیع برق استان، جهانفکر و آریان پناه معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رضایی قائم مقام آبفای استان، پردال رییس اداره برق شهرستان دنا، نجفی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دنا، بهمنی رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی