مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 03:052023-09-22سياسي

هماهنگی خوبی میان اجزای حاکمیت در حاجی آباد حاکم است


امام جمعه سابق حاجی آباد و امام جمعه جدید شهرستان رودان گفت: هماهنگی خوبی میان اجزای حاکمیت در حاجی آباد حاکم است.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه سابق حاجی آباد و امام جمعه جدید شهرستان رودان گفت: هماهنگی خوبی میان اجزای حاکمیت در حاجی آباد حاکم است.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی در گفت وگو با ایسنا، رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را زمینه ساز ظهور دانست و اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به من افتخار سربازی رهبری خردمند را عنایت فرمود و تمام تلاش خود را برای کمک به انقلاب و مردم به کار گرفتم.

وی، با ذکر این نکته که آنچنان که روزی، زاده و روزی، کوچانده خواهیم شد، پست ها و جایگاه ها را نیز ترک خواهیم کرد، عنوان کرد: سعی کردم همواره در این جایگاه امانت داری کنم و وظیفه ذاتی خود را به خوبی انجام دهم که امیدوارم توانسته باشم سرباز خوبی برای ولایت و مردم باشم.

امام جمعه سابق حاجی آباد، با اشاره به هماهنگی بسیار خوب میان دستگاه های مختلف در شهرستان حاجی آباد، ابراز کرد: از تمام نهادهای اداری، انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان حاجی آباد به جهت همکاری بی نظیر در اجرای برنامه های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدردانی می کنم.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به تقویت ارتباط میان مردم و مسئولین حاجی آباد در طول چند سال اخیر، بیان کرد: در طول مدت خدمتم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی خوبی میان اجزای حاکمیت در حاجی آباد حاکم است

هماهنگی خوبی میان اجزای حاکمیت در حاجی آباد حاکم است