مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-25پزشكي

هشدار درباره فعالیت دلالان جراحی زیبایی


نائب رییس انجمن جراحی پلاستیک ایران، از فعالیت غیر قانونی پیج های جراحی زیبایی در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید نجات حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: حدود 6000 پیج شامل پزشکان با صلاحیت و فاقد صلاحیت کافی و یا افراد غیر پزشک (مداخله گران) وجود دارد که به انجام تبلیغات برای انجام اعمال جراحی های زیبایی می پردازند.

وی با عنوان این مطلب که واحد کنترل نظارت نظام پزشکی به 1200 مورد از سایت های پزشکان تذکرات آیین نامه ای داده است، افزود: متأسفانه اکثر سایت های مجازی غیر پزشک هستند (مداخله گران) که دلالی اعمال زیبایی را انجام می دهند و اینها را باید پلیس فتا مدیریت کند.

نایب رییس انجمن جراحی پلاستیک ایران گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه پزشکی کشور وجود دارد، راه افتادن موج زیبایی است که اغلب افراد تمایل به انجام عمل های زیبایی دارند که بعضاً شاید نیازی به انجام نباشد و خیلی از این افراد فریب همین تبلیغات دلال ها را خورده اند.

حسینی بیان کرد: با وجود تمایل به انجام عمل های زیبایی یکی دیگر از مشکلات، ورود افراد غیر فوق متخصص به انجام عمل های زیبایی مانند لیفت ابرو و لیپوساکشن و غیره است که حتی در برخی موارد می تواند جان بیمار را به خطر بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره فعالیت دلالان جراحی زیبایی

هشدار درباره فعالیت دلالان جراحی زیبایی