مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-14سياسي

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح: تحول در امر آموزش مطالبه اصلی و جدی سازمان است


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: تحول در امر آموزش مطالبه اصلی و جدی سازمان است و شاکله اصلی کار به شمار می رود و در سایه آموزش صحیح و با کیفیت است که می توان از منابع انسانی درست بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در مراسمی با حضور رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح و معاونان و مدیران کل این سازمان، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیرو های مسلح معرفی شد.

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح در این مراسم با اشاره به پیروزی بزرگ محور مقاومت در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: در سایه سار انقلاب اسلامی و دیدگاه بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مردم فلسطین راه خودشان را پیدا کردند و در مقابل زورگویی ها این رژیم غاصب ایستادگی و مقاومت می کنند.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: امروز تنها راهی که در برابر این تفکر صهیونیست ها که خود را قوم برتر می دانند و ادعا می کنند که جان و مال و ناموس بقیه افراد باید در خدمت ما باشد، اقتدار و قدرت است و همان راهی است که قرآن کریم به امت اسلامی سفارش کرده است.

وی ادامه داد: اگر تا قبل از پیروزی انقلاب چیزی جز شکست در برابر زیاده خواهی این رژیم غاصب نصیب مسلمانان نمی شد، امروز محور مقاومت با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران با انجام عملیات طوفان الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح: تحول در امر آموزش مطالبه اصلی و جدی سازمان است

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح: تحول در امر آموزش مطالبه اصلی و جدی سازمان است