مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-25بين الملل

هیلاری کلینتون: رییس مجلس نمایندگان آمریکا فردی «بسیار ضعیف» است


وزیر امور خارجه سابق آمریکا با انتقاد از عملکرد رییس مجلس نمایندگان این کشور، وی را فردی بسیار ضعیف برای مقابله با طرح استیضاح جو بایدن از سوی جمهوری خواهان خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیلاری کلینتون سیاستمدار آمریکایی گفت کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان برای مقاومت در برابر آن گروه از نمایندگانی که در کنگره خواستار استیضاح بایدن هستند، بیش از حد ضعیف است.

  وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز گذشته در جریان یک گفت وگوی خبری، عملکرد کوین مک کارتی را برای مقابله با اقدامات جمهوری خواهانی که شدیدا خواستار استیضاح رییس جمهور آمریکا هستند، زیر سوال برد و عنوان کرد: برخی از اعضای حزب جمهوری خواه از طرح استیضاح بایدن به عنوان یک سلاح سیاسی برای حفظ پایگاه خودشان استفاده می کنند، با این حال خواسته آنها هیچ مبنای واقعی ندارد.

  کلینتون با کنایه به عملکرد و اقدامات مک کارتی گفت: متاسفانه رییس مجلس نمایندگان آمریکا آنقدر ضعیف است که حتی نمی تواند در مقابل سرسخت ترین و خشن ترین اعضای مجلس که اهمیتی برای مشخص شدن حقیقت و واقعیت های موجود قائل نیستند، بایستد.

  کلینتون در حمایت از جو بایدن عنوان کرد که جمهوری خواهان افراطی فقط این برنامه را دارند که مقابل رییس جمهور آمریکا بایستند و تلاش می کنند تا وی را با مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلاری کلینتون: رییس مجلس نمایندگان آمریکا فردی «بسیار ضعیف» است

هیلاری کلینتون: رییس مجلس نمایندگان آمریکا فردی «بسیار ضعیف» است