مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-02سياسي

توزیع 3000 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع 3 هزار بسته لوازم لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری صبح امروز در سی و سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ساله گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح استان برای کمک به نیازمندان انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان تا کنون بیش از یک میلیارد و 310 میلیون تومان نیازمندان کمک کرده اند.

وی افزود: مرحله سی و سومین رزمایش مواسات و کمک مومنانه با اهدای 3 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان انجام شد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: هزینه تهیه این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است.

توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در مناطق دورافتاده استان در ادامه این برنامه هوشنگ فولادی مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: با توجه به اینکه سال های گذشته در خصوص توزیع کمک های مومنانه بین سپاه، کمیته امداد و موسسات خیریه موازی کاری انجام می شد، امسال با برگزاری جلسات مقرر شد بسته های معیشتی و لوازم التحریر سپاه در مناطق دورافتاده و صعب العبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

توزیع 3000 بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری