مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-30سياسي

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان کلانتری کوشه


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مرحوم «حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد کلانتری کوشه» پدر شهیدان «سید کاظم و سید حسین کلانتری کوشه» پیام تسلیتی صادر کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد کلانتری کوشه پدر شهیدان سید کاظم و سید حسین کلانتری کوشه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر کلانتری کوشه سلامٌ علیکم پدران والامقامی که فرزندان عزیز شان در مسیر پاسداشت آرمان های اسلامی و انقلابی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.

آزاده جانباز مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد کلانتری کوشه پدر شهیدان والامقام سید کاظم و سید حسین کلانتری کوشه پس از سال ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان کلانتری کوشه

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان کلانتری کوشه