مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-21حوادث

وقوع آتش سوزی در بازار آهن فروشان همدان


آتش سوزی در بازار آهن فروشان همدان با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، ساعت 17:53 امروز مجددا یک مورد حادثه آتش سوزی در مغازه لاستیک بری در راسته آهن فروشان خیابان اکباتان به سامانه 125 آتش نشانی همدان گزارش داده شد.

 با اعلام این خبر، سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک مغازه بزرگ لاستیک بری دچار حریق شده است و حریق به مغازه مجاور هم سرایت کرده و احتمال گسترش حریق از هر دو طرف مغازه وجود داشت.

 آتش نشانان بلافاصله شعله های آتش را که در حال گسترش مغازه های مجاور بود را مهار کرده و از حریق بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

خوشبختانه مورد مصدوم و جرحی در این حادثه مشاهده نشد، با وجود شعله بسیار بالا، وجود سقف و شیروانی چوبی و البته به هم چسبیده، وجود جمعیت تماشاگر در محل حادثه و مسیر عبوری تنگ و باریک و پارک خودروها در مسیر در تلاش نفس گیر آتش نشانان حریق را در کمترین زمان ممکن به طور کامل مهار کردند.

در ساعت 12 و 15 دقیقه ظهر امروز نیز طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی همدان حریق یک باب مغازه آهنگری واقع در میدان امام(ره) خیابان اکباتان اطلاع رسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع آتش سوزی در بازار آهن فروشان همدان

وقوع آتش سوزی در بازار آهن فروشان همدان