مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-11سياسي

اهداف دیپلماسی فرهنگی را با ظرفیت های اقتصادی پیش می بریم


حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور گفت: به تازگی فعالیت در عرصه اقتصاد فرهنگ را آغاز کرده ایم تا بتوانیم از ظرفیت های اقتصاد فرهنگ برای ترویج فرهنگ و پیشبرد اهداف دیپلماسی فرهنگی بهره ببریم.

- حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور گفت: به تازگی فعالیت در عرصه اقتصاد فرهنگ را آغاز کرده ایم تا بتوانیم از ظرفیت های اقتصاد فرهنگ برای ترویج فرهنگ و پیشبرد اهداف دیپلماسی فرهنگی بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور -رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- در نشست مشترک رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه با حجت عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، بر اهمیت اقتصاد و اقتصاد فرهنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی تاکید کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور در این نشست که در حاشیه چهارمین روز برگزاری نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه برگزار می شد، اظهار کرد: آغاز تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دوره دهم فعالیت این سازمان و دولت سیزدهم همزمان شد.

در طرح تحولی که آماده شد به دنبال ارتقای دیپلماسی فرهنگی بودیم.

وی ادامه داد: برخی می پرسند رایزنان فرهنگی چه می کنند؟ جدا از این که باید گفت، با نفس گرم امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، صدور انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف دیپلماسی فرهنگی را با ظرفیت های اقتصادی پیش می بریم

اهداف دیپلماسی فرهنگی را با ظرفیت های اقتصادی پیش می بریم