مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-21فناوري

اجرای پروژه اینترنت پرسرعت فیبرنوری در 7 شهر فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اجرای خدمات اینترنت فیبرنوری در شهر شیراز، گفت: در 7 شهر فارس پروژه اینترنت فیبرنوری منازل و کسب و کارها در حال اجرا است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اجرای خدمات اینترنت فیبرنوری در شهر شیراز، گفت: در 7 شهر فارس پروژه اینترنت فیبرنوری منازل و کسب و کارها در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فناوری روز به روز در حال گسترش است و اکنون در عصر فناوری اطلاعات می توان گفت که وجود زیرساخت های نسل جدید می تواند تاثیرهای جدی بر روی کسب و کارها، اقتصاد، جامعه و.

بگذارد با این حال، فناوری فیبرنوری که طی سال های گذشته در بخش ارتباطات ثابت ایران کمتر به کار گرفته شده بود اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه ویژه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و بنابه آمارهای اعلامی بیش از 70 هزار کیلومتر فیبر برای اتصال شهرهای مختلف کشور به یکدیگر فراهم شده است اما در شهرها هنوز شبکه دسترسی یا آخرین لایه اتصال به ساختمان های مسکونی و تجاری کشور با تجهیزات قدیمی نیز وجود دارد.

بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی تا سال 1404 باید 80 درصد خانوارها و 100 درصد کسب وکارها با متوسط سرعت 25 مگابیت برثانیه به پهن باند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه اینترنت پرسرعت فیبرنوری در 7 شهر فارس

اجرای پروژه اینترنت پرسرعت فیبرنوری در 7 شهر فارس