مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-19سياسي

دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش ها به ضد ارزش ها به کار گرفته اند


دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش های ملت به ضد ارزش ها و بی هویت کردن آن ها به کار گرفته اند.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش های ملت به ضد ارزش ها و بی هویت کردن آن ها به کار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش سیاسی مدیران و مربیان پرورشی مدارس کوی های سازمانی نزاجا که در سطح تهران و پرندک و در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: دشمنان همواره تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش های ملت به ضد ارزش ها و بی هویت کردن آن ها به کار گرفته اند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به توطئه های دشمنان اظهار کرد: دشمنان و مستکبران همواره با اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی، فاصله گرفتن از ارزش ها، شبهه افکنی، پیمان شکنی، استفاده ابزاری از مقدسات، القای یأس و نا امیدی، گسترش بی بند و باری و تحریف حقایق به دنبال این هستند تا انقلاب اسلامی ایران را نابود و یا حداقل مسیر آن را عوض کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ذهن جوانان و نوجوانان مانند زمین شخم زده، آماده ی کشت است و هر آنچه را در اذهان آن ها بکاریم، درو خواهیم کرد، بنابراین باید با اقدام مناسب و به موقع و آموزش های صحیح از این فرصت بهره برداری کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش ها به ضد ارزش ها به کار گرفته اند

دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش ها به ضد ارزش ها به کار گرفته اند