مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-18سياسي

سرلشکر باقری: سازمان های بین المللی به سکوت خود در قبال نسل کشی در غزه پایان دهند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی در واکنش به جنایت های اخیر صهیونیست ها در غزه نوشت: در قبال این فجایع انسانی اما، نهادهای حقوق بشری و سازمان های بین المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل کشی شوند.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی در واکنش به جنایت های اخیر صهیونیست ها در غزه نوشت: در قبال این فجایع انسانی اما، نهادهای حقوق بشری و سازمان های بین المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل کشی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه و به شهادت رساندن جمع زیادی از زنان و کودکان بی گناه پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: در قبال این فجایع انسانی اما، نهادهای حقوق بشری و سازمان های بین المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل کشی شوند.

امروز سکوت یا بسنده کردن به صدور یک بیانیه دیپلماتیک، همراهی و همسویی با رژیم خونریز صهیونیستی است.

همچنین رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی دیگری از این پیام تاکید کرده است که امروز سازمان ملل متحد باید با برگزاری نشست فوق العاده، این جنایات جنگی را متوقف و سران این رژیم جنایتکار را محاکمه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: سازمان های بین المللی به سکوت خود در قبال نسل کشی در غزه پایان دهند

سرلشکر باقری: سازمان های بین المللی به سکوت خود در قبال نسل کشی در غزه پایان دهند