مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-28سياسي

حقانیت اسلام و قرآن، پیام رسای ملت ایران است


آیت الله رییسی به جهانیان نشان داد که قرآن سوزی توسط استکبار نمی تواند عظمت پیام و محتوای قرآن را از بین ببرد و لذا حقانیت اسلام و قرآن، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: آیت الله رییسی به جهانیان نشان داد که قرآن سوزی توسط استکبار نمی تواند عظمت پیام و محتوای قرآن را از بین ببرد و لذا حقانیت اسلام و قرآن، پیام رسای ملت ایران است و به راحتی دست از این ارزش ها بر نمی داریم.

اسدالله عباسی امروز در مراسم ملی مهمانی لاله ها که به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با اشاره به ایستادگی و مقاومت 45 ساله ملت بزرگ، سلحشور و انقلابی ایران در برابر دشمنان ارزش های اسلام و نظام اسلامی، اظهار کرد: شهدا ناظر بر اعمال و گفتار ما هستند و لذا با شهدا تجدید میثاق می کنیم که راه انقلاب را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و آبرو و حیات و زندگی ما هستند، افزود: شهدا چگونه زیستن را به ما آموختند، زیرا عمر مادی پایان دارد، اما شهدا به حیات جاودانه دست یافتند.

استاندار گیلان، انقلاب شکوهمند اسلامی را برگرفته از آرمان ها و ارزش ها و اندیشه ها و اعتقادات دینی و قرآنی دانست و تصریح کرد: راه ما در ادامه راه شهدای کربلاست.

عباسی با اشاره به پیروزی ملت ایران در برابر قدرت های جهانی، عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر انقلاب نزدیک قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقانیت اسلام و قرآن، پیام رسای ملت ایران است

حقانیت اسلام و قرآن، پیام رسای ملت ایران است